Oh dear...
Labels: Family
0
Assalamualaikum wbt...
Alhamdulillah my lil sis (dah besar sebenarnya), telah selamat mendaftarkan diri ke Politeknik Shah Alam semalam. Still can't talk with her. Line telephone, the IDD calling card line ada problem. Sibuk dari petang semalam lagi. Still hoping that it will be fixed ASAP
I'm a bit worried bout her. She never being far from family. Form 4 in Teknik yang tidak jauh dari rumah itu pun homesicknya bukan sedikit. Almost every weekend my family perlu melawat dia di sekolah. Kalau di Shah Alam ini siapa yang mahu melawat dia?
It was so sad when she said to me that: Kan bagus kalau angah ada sekarang... (masa Ina mendaftar)
Sorry dear, your sis boleh sahaja mahu pulang. Ticket was not a problem with me but the permit (residential permit) that stops me from going home, sending you to the polytech. I do wish I could be there for you...
Tunggu raya nanti ya (insya Allah). Doakan ada cuti. Or else I'll be back after I've finish my exam (short escape!)
Baiklah, got to go to the hospital. I do pray tonight I can talk with my sis. Pray for me.
Till then.wassalam..


0 Response to "Oh dear..."
Post a Comment