I Wish.
Labels: Life
0
Assalamualaikum wbt...
No food entry for today (sebab masak benda biasa sahaja)
Just wondering (sesambil study ni),
I wish (sangat-sangat berharap)
If mak and abah are here, together with me
Berjaulah di negara orang
Tengok parents orang lain dah sampai ke sini (jelous teramat)
I wish, someday
My parents berjaya menjejakkan kaki ke India
or
To any place outside Malaysia
and it's my responsibility to make that wish comes true..
I wish..
If i never met an accident
So that I dont have to face this pain
(exam yang berdurasi 3 jam untuk setiap kertas benar-benar buat Cik Kz sakit)
But,
Itukan takdir, tak boleh nak ditentang
Redha dan berusaha (untuk melawan sakit)
Ada hikmah
I wish...
To have someone to hold my handnow
To comfort me..
(adess..apakah wish merepek ni)
Ok..cancel this wish
I wish....
30 March is tomorrow
So that boleh balik rumah..
wehewwwwwwwwwwww
Tapi, that will cannot become a reality
1 month to go
Harus bersabar ok!
I wish....
I can sleep now
Tak mau exam ok!!!!!!!!!!!!!
Kalau layan I wish ni..rasanya sampai ke sudah tak akan habis
Till then, wassalam...
No food entry for today (sebab masak benda biasa sahaja)
Just wondering (sesambil study ni),
I wish (sangat-sangat berharap)
If mak and abah are here, together with me
Berjaulah di negara orang
Tengok parents orang lain dah sampai ke sini (jelous teramat)
I wish, someday
My parents berjaya menjejakkan kaki ke India
or
To any place outside Malaysia
and it's my responsibility to make that wish comes true..
I wish..
If i never met an accident
So that I dont have to face this pain
(exam yang berdurasi 3 jam untuk setiap kertas benar-benar buat Cik Kz sakit)
But,
Itukan takdir, tak boleh nak ditentang
Redha dan berusaha (untuk melawan sakit)
Ada hikmah
I wish...
To have someone to hold my hand
To comfort me..
(adess..apakah wish merepek ni)
Ok..cancel this wish
I wish....
30 March is tomorrow
So that boleh balik rumah..
wehewwwwwwwwwwww
Tapi, that will cannot become a reality
1 month to go
Harus bersabar ok!
I wish....
I can sleep now
Tak mau exam ok!!!!!!!!!!!!!
Kalau layan I wish ni..rasanya sampai ke sudah tak akan habis
So, adalah baik kiranya kita sambung baca buku ortho. Cukup sudah rehat semalam (alhamdulillah a lil bit better). Cuma tak tahan ada sensitivity reaction. Gatalnyer!!!! (sabar lagi)
Till then, wassalam...


0 Response to "I Wish."
Post a Comment